خرید خدمات بازاریابی حرفه ای
قبل از اینکه به موضوع مزایای خرید خدمات بازاریابی بپردازیم باید به یان پرسش پاسخ دهیم که :
چرا نیاز است که بازاریابی خود را برونسپاری کنیم؟
شرکت های خصوص صنعتی ، بازرگانی و علی الخصوص کسب و کارها کوچک و نوپا در شرایط رکود بازار و رقابت شدید درون صنعت ، اولین اولویت هایشان اتخاذ استراتژی بقا و تدام کسب و کار می باشد این امر به معنی تکرار تصمیمات و فعالیتهای گذشته با هزینه کمتر نیست، بلکه به معنی هزینه کرد بیشتر برای بقای کسب و کار از طریق تلاش های بیشتر برای توسعه بازار و جذب مشتریان بیشتر است، چرا که رقبای شما هم همین هدف را برای خود دارند و از هیچ تلاش در این خصوص فروگذار نیستند .
برای تحقق این هدف شرکت ها نیاز به افزایش فعالیتهای بازاریابی خود جهت شناسایی مشتریان بیشتر دارند اما با افزایش روز افزون هزینه های تبلیغاتی محیطی و سطح بالای حقوق متخصصین بازاریابی ، هزینه سربار بیشتری به کسب وکار تحمیل میشود (فارغ از نتیجه مورد انتظار) و از طرف دیگر اگر مدیریت نخواهد هزینه مربوط به جذب ، حقوق ، سنوات ، بیمه و......نیروی انسانی بیشتری را بپردازد با چالش از دست رفتن سهم بازار خود مواجه خواهد شد و بی اعتمادی به آینده بازار این فشارها به تصمیم گیرنده بیشتر می نماید.
مزایای خرید خدمات بازاریابی حرفه ای
اگر بخواهیم بصورت کلی مزایای برونسپاری خدمات بازاریابی (Marketing As A Service) پروماس را بررسی کنیم میتوانیم به موارد زیر اشاره نمائیم:
• استفاده از تیم مشاوره حرفه ای و با تجربه که دستیابی به این افراد برای شرکت های متوسط و کوچک بسیار سخت است.
• شما برمبنای بسته های خدماتی که می گیرید، هزینه پرداخت می کنید پس بسیار نسبت به استخدام بازاریاب مقرون به صرفه تر است و درصورتی که رضایت نداشتید میتوانید دیگر سفارش ندهید اما جذب و تعدیل نیروی بازاریاب به این سادگی نیست.پس هزینه تصمیمگیری بسیار پایین است.
• تامین داده ها و اطلاعات بازاریابی بسیار زمانبر و پر هزینه است اما شما میتواند از خدمات ما در این حوزه استفاده نمایید چرا ما از قبل این داده ها و نرم افزارهای مربوطه را آماده کرده و در دسترس داریم.
• تهیه طرح هایی از قبیل طرح بازاریابی ، برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی و.....عموما برای پرسنل شرکت ها کار ساده ای نیست ولی میتوان این خدمات را از پروماس خریداری نمود.
• دستیابی به فرصت های حوزه صنعتی که در آن فعال هستید به آسانی حاصل نمیشود و عموما رصد کردن بازار بدون ابزار فناوری کار بسیار مشکلی است.
• حضور در اینترنت و معرفی کسب وکار و محصولات برای کسب وکارهای متوسط و کوچک بسیار پر هزینه است که این خدمات را با قیمت بسیار مناسب در اختیار شما قرار می دهیم.
• بهبود جایگاه وب سایت شما در نتایج موتورهای جستجو نظیر گوگل یکی از چالش های روزانه کسب و کارهایی است که مشتریان خود از فضای وب جذب می کنند.
• ایجاد آگاهی از برند شما و تبلیغات در شبکه های اجتماعی کار ساده و آسانی نیست و از طرفی جذب نیروی انسانی برای این امر بسیار مشکل و هزینه بر است .
• بکارگیری خدمات نوین بازاریابی از قبیل داده کاوی و هوش تجاری نتایج بسیار خوبی در هدایت برنامه ریزی بازاریابی و فروش دارد اما جذب متخصصین علوم داده برای اکثر شرکت ها بسیار سخت و هزینه بالایی بهمراه خواهد داشت.