راهکار بازاریابی ویژه کسب وکارهای کوچک   SMB Marketing Solution

بازاریابی کسب و کارهای کوچک

لازمه موفقیت یک کسب وکار کوچک و متوسط ایجاد روابط بلندمدت با مشتریان و خلق ارزش ویژه برای آنان است که نتیجه این عملیات دستیابی به مشتریانی وفادار و شیفته است که به منبعی ارزشمند جهت اشاعه محصول مالک/ کارآفرین میان سایر مصرف کنندگان تبدیل می شوند و در واقع این دانش و توانمندی بازاریابی است که مدیر/ کارآفرین بنگاه کوچک و متوسط را قادر به کشف، خلق، برانگیختن، جلب رضایت و برآوردن تقاضاها و خواسته های مشتریان می سازد . موضوع قابل تأمل اینکه فعالان بازاریابی تا پیش از این اغلب فنون و راهبردهای شرکت های بزرگ و باسابقه را به مثابه اصولیاجتناب ناپذیر، ثابت و قابل کاربرد در کسب و کارهای کوچک و متوسط مورد توجه قرار داده اند که این پدیده سبب کاهش توجه جدی به موضوعات مرتبط با بازاریابی در این قبیل از بنگاهها شده است. 

در کشورهای پیشرفته به شرکت های کوچک و متوسط اهمیت بسیار داده میشود زیرا نقش اساسی در اقتصاد این کشورها دارند. 

امروزه شرکت های کوچک و متوسط به عنوان موتور اقتصادی رشد و اشتغال در نظر گرفته می شوند.هر اندازه که رشد صنایع بزرگ رو به کاهش است به همان میزان نقش( SMB (small ,medum business ها پررنگ تر میشود.

 در ایران تعداد کارکنان معیار تعیین صنایع کوچک ، متوسط و بزرگ مبنا قرار دارد.بنا براین تعریف، بنگاه های زیر 50 نفرشاغل ،بنگاه های کوچک و بین 50 تا 100 نفر متوسط وبیش از این تعداد را بنگاه بزرگ در نظر می گیرند.

علیرغم اینکه کسب و کارهای کوچک و متوسط توان بالایی برای ایجاد رشد اقتصادی دارند، اما توسعه آنها امری مشکل است.

شرکتهای کوچک و متوسط از مشکلات زیادی رنج می برند که مهم ترین و اصلی ترین آن بازاریابی و فروش می باشدکه در اصل مهمترین فعالیت کسب وکار برای بقا و رشد آنها قلمداد می شود.

بازاریابی موفق محصولات شرکت های کوچک ومتوسط نیازمند داشتن توانایی و مهارت های بالای بازار است. این دست شرکت ها بدلیل اینکه درگیر توسعه محصولات خود هستند و بنیانگذاران آن عموما هیچ آموزش مدیریتی یا بازاریابی رسمی ندارند.

مجموعه پروماس با آگاهی از اینکه بیشترین عامل شکست کسب وکارهای کوچک بدلیل بی توجهی به بازارگرایی و فعالیت های بازاریابی روی می دهد سعی نموده با طراحی بسته های سرویس ویژه بازاریابی کسب وکارهای کوچک ، نقش قابل توجهی در رفع این نقیصه ایفا نماید.

 

بسته سرویس های بازاریابی ویژه کسب وکارهای کوچک

  1. بسته سرویس دیجیتال مارکتینگ

  2. بسته سرویس مشاوره و آموزش

  3. بسته سرویس مرکز تماس و مدیریت ارتباط با مشتری

  4. بسته سرویس تجاری سازی

  5. بسته سرویس مدیریت تلاش های بازاریابی

لازم به توضیح است که هر بسته سرویس شامل گروهی از خدمات است که مشتریان میتوانند به تنهایی یا کامل در قالب بسته سرویس آنرا سفارش دهند.

آمار بازدید سایت

ما 42 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

Back to top