راهکار بازاریابی ویژه صادرکنندگان Export Marketing

دردنیای امروزتوجه به توسعه صادرات یکی از خواسته ها و نیازهای اصلی کشورها دربعد فعالیت های اقتصادی می باشد باتوجه به مساعد بودن شرایط محیطی و تمایل به ایجاد کسب و کارهای کوچک و متوسط در دنیا و شیوع این گونه کسب و کارها درسطح جهان صادرات دراین کسب و کارها زمینه مطالعاتی بسیاری ازتحقیقات علمی شده است مدلهایی برای بین المللی شدن این کسب و کارها ارایه شده است که نحوه ورود و بقای این کسب و کارها را دربازار جهانی نشان میدهد.

بازاریابی صادراتی

در زمان های گذشته نه چندان دور برای امر صادرات تاجر باید حتما به کشور مورد نظر سفر میکرد بعد از چند روز اقامت ، ملاقات های متعدد و کلی هزینه به این نتیجه گیری میرسید که آیا میتواند محصولاتش را به آن کشور صادر کند یا خیر ، اما به مدد فناوری در زمان حاضر فرصت های نوینی برای معرفی محصولات در بازارهای بین المللی با هزینه های بسیار کمتر ایجاد شده است که البته نیازمند عملکردی هوشمندانه تر می باشد. 

 خدماتی که پروماس برای  کمک به صادرات محصولات مشتریان خود در نظر گرفه است در قالب بسته های سرویس زیر معرفی می گردد.

  1. بسته سرویس برنامه ریزی بازاریابی (صادراتی)
  2. بسته سرویس دیجیتال مارکتینگ
  3. بسته سرویس مشاوره و آموزش
  4. بسته سرویس مرکز تماس و مدیریت ارتباط با مشتری
  5. بسته سرویس ایونت مارکتینگ

لازم به توضیح است که هر کدام از این بسته سرویس ها حاوی سرویس های متنوع و متعددی است که کل فرایند بازاریابی مربوطه را تکمیل می نماید

آمار بازدید کنندکان سایت

0006352
امروز
دیروز
این هفته
هفته گذشته
این ماه
ماه گذشته
کل روزها
440
63
1692
2243
5382
970
6352

پیش بینی امروز
360

13.26%
38.52%
1.95%
0.74%
45.53%
آنلاین (15 دقیقه گذشته):59
59 مهمان
صفر کاربر

IP شما:35.175.191.168

Back to top