راهکار تجاری سازی محصولات و خدمات استارت آپ ها

راهکار تجاری سازی محصولات و خدمات استارت آپ ها

 

 

شركت‌هاي دانش‌بنيان به دلیل نوپا بودن به‌جز مساله تامين مالی، با مشكلات ديگری همچون نداشتن تجربه، دسترسی نداشتن به بازار مناسب براي محصولات خود، نبود امكان استفاده از خدمات بازاریابی در زمان معرفی محصولات به بازار مواجه هستند. از طرف دیگر دسترسی به بازارهای داخلی و خارجی آرزوی هر شركت تازه تاسيس است چرا که به رشد سریع آنها و افزایش فروش و تقویت جریان نقدینگی کمک شایانی می نماید . اما تجربه ما نشان داده است که عموما شركت‌های نوپای دانش‌بنيان عموماً ارتباط چندانی با بازار محصول خود نداشته و صرفاً مقوله توليد ، توسعه و امكان‌پذيری آن مدنظر آنها می باشد و این امر باعث می شود که شرکت ها درآمد بالایی نداشته لذا نتوانند برای بازاریابی و فروش محصولات خود نیروهای انسانی حرفه ای استخدام کنند. 

مجموعه پروماس با ارائه خدمات تخصصی مختلف، اين امكان را دارد تا ضمن ارائه مشاوره بازاريابی به شركت‌های نوپا، خدمات بازارسازی و جلب مشتريان جديد برای محصولات اين شركت‌ها را نيز با همكاری مشاوران بازارياب خود انجام دهد. این خدمات ضمن كارآيی مناسب، هزينه بسيار پايينی برای فعالیتهای بازاریابی شرکت های استارت آپی نسبت به جذب نیرو بازاریابی در بر خواهد داشت.

 

بی اغراق يكی از پيچيده ترين مراحل نوآوری، مرحله انتقال محصولات و خدمات طراحی شده به عرصه بازار و اقتصاد است . فرايند تجاری سازی فناوریهای جديد، فرايندی پيچيده، نامنظم و تصادفی است و براي هر فناوري جديد مشكلات و ويژگي‌های خاص خود را دارد.
تجاريی سازی موفق فناوری حداقل نيازمند به تقاضای كافی، برتری بالقوه فناوری برای پاسخگويی به آن تقاضا و يك سازمان يا فرد كارآفرين با منابع و توانمنديی های مديريتی و بازاريابی مناسب براي تحويل محصول نهايي به بازار است. يكي از مهم‌ترين اركان فرايند تجاری سازی فناوری، بازاريابی فناوری است. بازاريابی فناوری از نوع بازاريابی تعاملی است، بدين معني كه كيفيت فناوری تا حد زيادی به كيفيت تعامل فروشنده و خريدار بستگی دارد.

 

پروماس در چند حوزه اصلی تلاش نموده است تا در زمینه تجاری سازی محصولات و خدمات استارت آپی که آن را اصلی‌ترین اهداف خود می داند با همکاری مجموعه های خود به ارائه خدمات به شرح ذیل بپردازد.

• کلینیک سازمانی(آموزش و مشاوره در حوزه تخصصی )
• نمایشگاه های آنلاین محصولات
• برگزاری ایونت ها و همایش های تخصصی
• آموزش نیروی انسانی
• معرفی فرصت های بازار در قالب مناقصات و فراخوان ها و.....
• معرفی سرمایه گذار و مشتریان بالقوه
• 

 همانطور که در تصویر زیر مشخص است تمرکز ییشتر خدمات مجموعه پروماس در بخش تجاری سازی قرار دارد.

ورود به بازار

 

 بطور مشخص در راستای کمک و مساعدت به شرکتهایی عموما دانش بنیان و استارت آپی مجموعه پروماس با زیر ساخت ها و شرکای تجاری که دارد بستری را فراهم نموده تا کارآفرینان بتوانند محصولات خود را از طریق سامانه ایران کالا کاتالوک به مخاطبان و مشتریان معرفی نموده و علاوه بر آن  میتوانید شرکت ، کسب وکار  یا واحد فناور خود را جهت معرفی و تبلیغات در دایرکتوری کسب و کارهای ایرانی بنام  ایران دایرکتوری معرفی نمایید.

 همچنین مدیران استرات آپ ها می توانند رویدادهای کسب و کار خود را از طریق سایت ایران ایونت بمنظور جذب مخاطب و سرمایه گذار معرفی نمایند

جهت اعلام نیازمندی ها و شناسلیی فرصت های تجاری بیشتر ، کارآفرینان امکان درج تبلیغات و آگهی را در سایت فرصت بازار در اختیار دارند.

خدمات طراحی شده برای ارائه راهکار تجاری سازی محصولات استارت آپ ها بقرار زیر می باشد:

  1. بسته سرویس دیجیتال مارکتینگ
  2. بسته سرویس مشاوره و آموزش
  3. بسته سرویس مرکز تماس و مدیریت ارتباط با مشتری
  4. بسته سرویس مدیریت تلاش های بازاریابی و کنترل
  5. بسته سرویس تجاری سازی

 

 برای آشنایی بیشتر با مفهوم تجاری سازی می توانید به این مقاله در قسمت وبلاگ مراجعه کنید

آمار بازدید کنندکان سایت

0012982
امروز
دیروز
این هفته
هفته گذشته
این ماه
ماه گذشته
کل روزها
134
104
700
607
708
3446
12982

پیش بینی امروز
120

16.77%
30.43%
3.24%
0.87%
0.02%
48.68%
آنلاین (15 دقیقه گذشته):12
12 مهمان
صفر کاربر

IP شما:3.234.214.179

Back to top