راهکار بازاریابی جامع Holistic Marketing

 بازاریابی جامع گرا شامل فعالیت‌های بازاریابی بهم پیوسته‌ای است که تضمین می‌کند مشتری محصول شما را به محصول رقیب ترجیح دهد. به بیان دیگر بازاریابی جامع یک فلسفه بازاریابی کسب و کار است که کسب و کار و تمام بخش های آن را به عنوان یک واحد تک در نظر می گیرد و هدف مشترکی را برای هر فعالیت و شخص مربوط به آن کسب و کار را دنبال می کند.

امروزه، دیدگاه و طرز فکر مشتری در حال تغییر است. با کاهش ثروت و افزایش بدهی، تصمیم مشتری برای خرید محصول نیازمند زمان بیشتری می‌باشد. مشتری به روش آفلاین و آنلاین درباره محصول تحقیق کرده و قبل از خرید اطلاعات زیادی کسب می‌کند. بسیار محتمل است که مشتری حتی قبل از ورود به مغازه، تصمیم خرید خود را گرفته باشد. در این هنگام مفهوم بازاریابی جامع گرا مورد نیاز است تا اطمینان حاصل شود که مشتری محصول شما را در برابر سایر محصولات موجود انتخاب می‌کند.

 

 بازاریابی جامع نگر

 

برای درک بهتر بازاریابی جامع اجازه بدهید 2 مثال قابل درک ارائه کنیم:

مثال اول : کسب و کارها درست مثل بدن انسان هستند: قسمت های مختلفی دارند، اما تنها زمانی قادر به کارکرد درست می شوند که تمام آن قسمت ها برای یک هدف واحد کار کنند. مفهوم بازاریابی جامع این ارتباط را به وجود می آورد و معتقد است که چشم انداز وسیع و یکپارچه برای دستیابی به بهترین نتایج ضروری است.

به عنوان مثال دوم ، سازمانی را در نظر بگیرید که شامل بخش‌های مختلفی مانند بازاریابی و فروش، مالی و حسابداری، تحقیق و توسعه، توسعه محصول، عملیاتی و در نهایت منابع انسانی می‌باشد. چنانچه بخواهید مفهوم بازاریابی جامع گرا را در این سازمان پیاده کنید، باید اطمینان حاصل کنید که بخش تحقیق و توسعه و بخش توسعه محصول، بازخور لازم جهت طراحی محصولی جذاب برای مشتریان را از بخش بازاریابی و فروش دریافت می‌کنند. از طرفی این بخش‌ها باید با بخش مالی و حسابداری در ارتباط نزدیک باشند تا به طور دقیق بودجه لازم برای پروژه را تعیین کنند. بخش بازاریابی باید با بخش منابع انسانی ارتباط برقرار کند تا افرادی را که برای این پروژه مناسب هستند، انتخاب شوند و در نهایت، مدیریت و بخش عملیاتی باید وظیفه حفظ این افراد را بر عهده بگیرند.

بنابراین با رویکرد مثال فوق، شما محصول مناسب را با قیمت و سود مناسب و همچنین افراد مناسبی که محصول شما را به طرز مناسبی بازاریابی می‌کنند، در اختیار خواهید داشت. با انجام این کارها، بی شک قادر خواهید بود مشتری مناسب را به سمت خود جذب کنید و این ماهیت تمام و کمال مفهوم بازاریابی جامع گراست. با انجام تمام کارهای مناسب و صحیح در قالب یک سازمان، محصول و برند شما در مقایسه با حالتی که هر بخش به طور جداگانه فعالیت کند، فرصت بهتری برای موفقیت خواهد داشت.

خدماتی که مجموعه پروماس در قالب بسته های سرویس برای راهکار بازاریابی جامع ارائه می نماید بقرار زیر است.

  1. بسته سرویس برنامه ریزی بازاریابی

  2. بسته سرویس دیجیتال مارکتینگ

  3. بسته سرویس ارزیابی عملکرد 360درجه

  4. بسته سرویس هوش بازار

  5. بسته سرویس هوش کسب وکار

  6. بسته سرویس ایونت مارکتینگ

  7. بسته سرویس مرکز تماس و مدیریت ارتباط با مشتری

آمار بازدید کنندکان سایت

0006294
امروز
دیروز
این هفته
هفته گذشته
این ماه
ماه گذشته
کل روزها
382
63
1634
2243
5324
970
6294

پیش بینی امروز
336

13.38%
38.88%
1.97%
0.75%
45.03%
آنلاین (15 دقیقه گذشته):8
8 مهمان
صفر کاربر

IP شما:35.175.191.168

Back to top