ارزیابی حوزه ساختار سازمان بازاریابی و فروش

در این گروه از آزمون ها ابعاد ساختاری سازمانی بازاریابی و فروش مورد ارزیابی قرار می گیرد

جهت آشنایی با شرایط شرکت در این آزموندستور العمل سازمانی شرکت در آزمون را مطالعه فرمایید

 

ابعاد ساختار سازمانی

ابعاد ساختار سازمانی

هدف : بررسی ابعاد ساختار سازمان در ابعاد رسمیت ، تمرکز و سلسله مراتب اختیارات

ادامه

پاسخ سازمان به تغییر(Galbraith-2002)

پاسخ سازمان به تغییر(Galbraith-2002)

هدف : بررسی چگونگی پاسخ سازمان به تغییر(ویژگی های سازمان با قابلیت پیکربندی مجدد)

ادامه

آمادگی تغییر

آمادگی تغییر

هدف : بررسی ابعاد مختلف اثرگذار بر آمادگی سازمان برای ایجاد تغییر

ادامه

تعیین ساختار سازمان

تعیین ساختار سازمان

هدف : تعیین نوع طراحی ساختار سازمان شما که میتواند بصورت وظیفه ای ، پروژه ای ، ماتریس و . . . باشد

ادامه

ارزیابی چرخه عمر سازمان

ارزیابی چرخه عمر سازمان

هدف : شناسایی چرخه عمر سازمان به جهت تعیین مسیر رشد سازمان

ادامه

آمار بازدید کنندکان سایت

0006376
امروز
دیروز
این هفته
هفته گذشته
این ماه
ماه گذشته
کل روزها
464
63
1716
2243
5406
970
6376

پیش بینی امروز
408

13.21%
38.41%
1.94%
0.74%
45.70%
آنلاین (15 دقیقه گذشته):3
3 مهمان
صفر کاربر

IP شما:35.175.191.168

Back to top