ارزیابی حوزه ساختار سازمان بازاریابی و فروش

در این گروه از آزمون ها ابعاد ساختاری سازمانی بازاریابی و فروش مورد ارزیابی قرار می گیرد

جهت آشنایی با شرایط شرکت در این آزموندستور العمل سازمانی شرکت در آزمون را مطالعه فرمایید

 

ابعاد ساختار سازمانی

ابعاد ساختار سازمانی

هدف : بررسی ابعاد ساختار سازمان در ابعاد رسمیت ، تمرکز و سلسله مراتب اختیارات

ادامه

پاسخ سازمان به تغییر(Galbraith-2002)

پاسخ سازمان به تغییر(Galbraith-2002)

هدف : بررسی چگونگی پاسخ سازمان به تغییر(ویژگی های سازمان با قابلیت پیکربندی مجدد)

ادامه

آمادگی تغییر

آمادگی تغییر

هدف : بررسی ابعاد مختلف اثرگذار بر آمادگی سازمان برای ایجاد تغییر

ادامه

تعیین ساختار سازمان

تعیین ساختار سازمان

هدف : تعیین نوع طراحی ساختار سازمان شما که میتواند بصورت وظیفه ای ، پروژه ای ، ماتریس و . . . باشد

ادامه

ارزیابی چرخه عمر سازمان

ارزیابی چرخه عمر سازمان

هدف : شناسایی چرخه عمر سازمان به جهت تعیین مسیر رشد سازمان

ادامه

آمار بازدید کنندکان سایت

0066717
امروز
دیروز
این هفته
هفته گذشته
این ماه
ماه گذشته
کل روزها
235
551
1034
1560
4443
9713
66717

پیش بینی امروز
216

15.03%
17.79%
4.30%
0.37%
0.01%
62.50%
آنلاین (15 دقیقه گذشته):3
3 مهمان
صفر کاربر

IP شما:34.204.191.145

Back to top