ارزیابی حوزه ساختار سازمان بازاریابی و فروش

در این گروه از آزمون ها ابعاد ساختاری سازمانی بازاریابی و فروش مورد ارزیابی قرار می گیرد

جهت آشنایی با شرایط شرکت در این آزموندستور العمل سازمانی شرکت در آزمون را مطالعه فرمایید

 

ابعاد ساختار سازمانی

ابعاد ساختار سازمانی

هدف : بررسی ابعاد ساختار سازمان در ابعاد رسمیت ، تمرکز و سلسله مراتب اختیارات

ادامه

پاسخ سازمان به تغییر(Galbraith-2002)

پاسخ سازمان به تغییر(Galbraith-2002)

هدف : بررسی چگونگی پاسخ سازمان به تغییر(ویژگی های سازمان با قابلیت پیکربندی مجدد)

ادامه

آمادگی تغییر

آمادگی تغییر

هدف : بررسی ابعاد مختلف اثرگذار بر آمادگی سازمان برای ایجاد تغییر

ادامه

تعیین ساختار سازمان

تعیین ساختار سازمان

هدف : تعیین نوع طراحی ساختار سازمان شما که میتواند بصورت وظیفه ای ، پروژه ای ، ماتریس و . . . باشد

ادامه

ارزیابی چرخه عمر سازمان

ارزیابی چرخه عمر سازمان

هدف : شناسایی چرخه عمر سازمان به جهت تعیین مسیر رشد سازمان

ادامه

آمار بازدید سایت

ما 25 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

Back to top